Tuesday, June 30, 2009

Family's Gathering on 02 July 2009

Sharing.....
Tuhan itu sungguh baik dan DIA selalu melihat keperluan dan mendengar segala doa kita.Saat kita meminta dia memberi,dan sebelum gawai yang lepas banyak pengumulan dalam diri saya.Terutamanya dalam Keluarga Besar kami.Dan dalam masa yang sama banyak pikiran yang berserabu datang dalam otak saya. Sebelum ini saya memang sudah ada plan/rancangan yang di susun dan semua plan tu sangat penting bagi kami.Masalahnya saya tak tau yang mana satu di untuk dipilih.Jadi satu hal yang saya ingat ialah Kita Cuma Merancang tetapi Tuhan yang menentukan segalanya.Saya menyerahkan setiap rancangan saya itu di dalam tangan Tuhan dan terus berdoa.Selepas saya berdoa, hati saya tergerak untuk menelepon semua keluarga saya di mana saja mereka berada.Baru saya ingat dalam doa saya Tuhan menyuruh supaya mengumpulkan semua ahli keluarga saya untuk gumpul bersama.Pada 30/5/2009 saya dapat menelephone semua keluarga besar kami untuk datang ke Miri.Sebelum saya cakap mereka terlebih dahulu kata mereka akan datang ke Miri.Jadi hati saya sangat gembira. Mereka juga tidak keberatan datang. Pada tanggal 02/06/2009 kami bergumpul dan makam bersama.Pada malam itu juga kami sangat di dorong dan diberkati dimana kami semua mengambik kesempatan untuk meminta maaf antara satu sama yang lain.Dan saya rasa pada malam itu Kuasa Pengampunan itu sungguh besar sekali. Saya sungguh berterima kasih kepada Tuhan kerana kasihNya dan pengampunanNya yang begitu besar dan kesetiaan tetap untuk salama-lamanya. Kalau Tuhan membuka jalan bagi kami tahun hadapan kami akan bergumpul lagi dalam bulan yang sama.Sungguh Diberkati dalam pertemuaan begini.

Terima Kasih Tuhan.

Video Sharing....




Day 2 - 02/06/2009

Jalan-Jalan Di Boulevard Shopping Complex










Taman Awam

No comments:

Post a Comment